czwartek, 4 kwietnia 2013

#7

Witajcie :) Dzisiaj założyłam kolczyki w stylu retro, które urzekły mnie swoją delikatnością i unikatowym, ponadczasowym klimatem z minionych lat.
Z sentymentalnej miłości do detali nie mogłam ich nie przygarnąć! Tymbardziej,że dzięki swojej wyjątkowości potrafią nadać prostym ubraniom charakteru, nie wymagając ode mnie wymiany całej garderoby. Drobne,własnoręczne przeróbki również zyskują i to bardzo! Zwłaszcza kiedy chcemy stworzyć coś nietuzinkowego i jedynego w swoim rodzaju...Ja zainwestowałam w mleczno-beżową koronkę,którą mam zamiatr wykorzystać do realizacji pewnego projektu DIY. Oczywiście postaram się pokazać go na blogu już wkrótce!



                    
             Mała zapowiedź :)


                                                                                                                            
                                                                              -Anastazja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz